רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום שבת, 6 בספטמבר 2008

איך כותבים מאמר לאינטרנט?

איך כותבים מאמר לאינטרנט? אתרי מאמרים חדשים קמים באחרונה בהמוניהם, ומציעים לכל אדם או עסק פרסום בחינם. בעת זו כדאי יותר מתמיד לדעת לכתוב מאמר או פרופיל חברה לאינטרנט, באופן שיעביר את המסר, ויעניין את הגולש. לפניכם כמה עיקרים שכדאי להקפיד עליהם בכתיבה: · קצר ולעניין – לגולש הממוצע אין זמן מיותר. הוא רוצה לקלוט כמה שיותר מידע רלוונטי בכמה שפחות מילים. אל תחזרו על רעיון יותר מפעם אחת. תכננו מראש מהם המסרים שתרצו להעביר ב טקסט , והבהירו אותם בכמות מילים מינימאלית, במשפטים קצרים. אורך ה מאמר / פרופיל חברה עצמו צריך לעמוד על 150-250 מיליםספקו לכל מאמר כותרת ברורה ותקציר שאורכו 2-3 משפטים, שמהם אפשר יהיה להבין באילו נושאים בדיוק תעסקו ב מאמר . גולשים רבים, בעיקר הממהרים שבממהרים, יסתפקו בקריאת התקציר. · כל נושא בפסקה – הגולש לא קורא בדרך כלל את ה טקסט בשלמותו. הוא מרפרף. על כן, כדאי להכין מראש את רשימת הנושאים שתרצו לכתוב עליהם, לפי סדר חשיבותם, ולהקדיש לכל אחד מהם פסקה אחת בלבד . כל פסקה כדאי לפתוח בכותרת ברורה (כותרת ביניים), שתמצה בקצרה את תוכנה. · הדגשות לסיוע בניווט – כדי לעזור לגולש המרפרף, כדאי להדגיש משפטים חשובים ו מילות מפתח. · הגיע זמן לשון - השקיעו זמן ומחשבה ב כתיבה תקנית - טעויות כתיב, ניסוחים מעורפלים ועריכה חובבנית יוצרים אצל הגולש תחושה שמזלזלים בו, וכתוצאה מכך הוא עלול שלא לחזור לאתר. לא בטוחים באיות? תוהים לגבי הניסוח הנכון? היעזרו במילון, באיש מקצוע או בחבר שבקיא בנושא. · קישורים – אחת מהתכונות הנפלאות של האינטרנט היא הקישוריות. אם לגולש יש זמן פנוי כדי להעמיק בנושא המעניין אותו, הוא יעריך את האפשרות שתציע לו להרחיב את הידע , באמצעות לחיצה על קישור מתאים ב מאמר . · מבחן החברים - תנו למישהו אחר, החסר ידע על הנושא, לעבור על הטקסט שכתבתם, ו לבחון אותו לפי קריטריונים של בהירות, עניין ואמינות. בדקו מה הבין, והאם בחר לקרוא את כל ה מאמר או רק לרפרף עליו. ואם בכל זאת אתם מתקשים ב כתיבה , ומרגישים צורך להיעזר ב איש מקצוע בעל ניסיון רב בכתיבת תכנים שיווקיים לאתרי אינטרנט - אתם מוזמנים לפנות ל" מילת הקסם ", לייעוץ ולכתיבה בכל סגנון, לכל קהלי היעד.
שיר מנור , קופירייטרית ו מעצבת גרפית , מנהלת " מילת הקסם " פורסם על ידי שיר מנור, "מילת הקסם" http://www.milat-hakesem.co.il , מקור המאמר: www.maker.co.il יום שלישי 19 אוגוסט 2008

אין תגובות:

ארכיון הבלוג