רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום שבת, 6 בספטמבר 2008

כתיבה שיווקית לאינטרנט

כתיבה שיווקית לאינטרנט פעם, לא ממש מזמן, כשאמרו " כתיבה שיווקית ", התכוונו לכתיבה שמניעה לפעולה , כתיבה שמושכת את הצרכן הפוטנציאלי ומשכנעת אותו ליצור קשר ו לבצע עסקה . זוהי כמובן תמציתה של תורה שלמה על אודות הדרך הנכונה למגנט ולהניע את הצרכן באמצעות מילים , שבבסיסן אסטרטגיה שיווקית , שממנה נגזר קונספט קריאטיבי . כתיבה שיווקית מהסוג ה" מסורתי ", זה שנכון גם היום ב כתיבה שיווקית מקצועית , לוקחת בחשבון את קהל היעד ו השפה המתאימה לו. היא פורשת בקיצור מירבי את יתרונותיו הייחודיים של המוצר/שירות/מותג שנועדה לשווק, ביחס למתחריו . ה כתיבה השיווקית של עידן האינטרנט לעתים לא עונה על אף אחד מכללי הכתיבה השיווקית המסורתית. לפעמים נדמה שכל מה שחשוב ב תוכן שיווקי לאינטרנט הוא דבר אחד בלבד - התאמה למנועי חיפוש, קרי שימוש במילות מפתח המשמשות את רוב הגולשים המחפשים את המוצר/שירות המשווק. מילות מפתח זה לא מספיק כל הרשת מוצפת במאמרים בלתי קריאים בעליל , שעושים את עבודתם השיווקית רק בשל התאמתם לנוסחה הסודית של גוגל – בתוך גבב של שטויות נאתר את מילות המפתח , המגנטים שמשכו אותנו ממנוע החיפוש להיחשף אל התוכן. מאמרים מסוג זה מושכים את הגולש ומייד דוחים אותו , כי הוא לא אוהב תכסיסים זולים. אם חיפש מוצר או שירות והגיע לעמוד רשת מסוים בשל כך, הוא ירצה למצוא שם ערך מוסף , מעבר למילות המפתח החוזרות על עצמן פעמים רבות לאורך הטקסט. הוא ירצה לקבל מידע תמציתי ואמין על אודות השירות/מוצר שאתה מספק, כדי להחליט אם להיעזר בהם או להמשיך הלאה בתהליך החיפוש. השילוב המתחשב ממני אליכם, המלצה חמה של גולשת שהיא גם בעלת ניסיון רב ב כתיבה שיווקית לאינטרנט ולדפוס - כדאי לכתוב לאינטרנט באופן המשלב בין כל כללי הכתיבה השיווקית ובין מכוונות מקסימלית למנועי החיפוש. רק בדרך זו תענו גם על הצרכים שלכם , להיות בולטים ככל האפשר במנועי החיפוש, וגם על הצרכים של קהל היעד שלכם , שאולי משיקים למוצר/שירות שאתם מציעים. תכנים לאינטרנט צריכים להכיל יותר מאשר מילות מפתח . מרגע שלקוחותיך הגיעו לאתר שלך, יש לך כמה שניות של תהילה למשוך את תשומת לבם. כדאי שתתכנן את השניות האלה באופן מחושב , בעזרת איש מקצוע מתחום הכתיבה השיווקית לאינטרנט , ולא כבדרך אגב. רק כך תהפוך את הלקוחות מ פוטנציאליים לפעילים . התכנים צריכים להיות קצרים ותמציתיים , ברורים ומדויקים , אמינים ומהימנים , עם הבלטות של משפטי מפתח , עם כותרות ביניים רבות ועם קישורים במקומות הנכונים. לקוחותיך הפוטנציאליים רוצים להרגיש ש השקעת בהם . התכנים באתרך צריכים להתחשב בזמנם הקצר ו לשרת אותם ככל האפשר, באופן זכיר ומרשים .
שיר מנור , קופירייטרית ו מעצבת גרפית , מנהלת " מילת הקסם " פורסם על ידי שיר מנור, "מילת הקסם" http://www.milat-hakesem.co.il , מקור המאמר: www.maker.co.il יום רביעי 27 אוגוסט 2008

אין תגובות:

ארכיון הבלוג