מחקרים הראו ש80% מהמכירות התבצעו לאחר הקשר ה7 . לכן יש לתת את המעקב כחלק מהשירות. ליצור כ10 הזדמנויות ליצירת קשר עם הלקוח הפוטנציאלי. תוך כדי הקניה, יום יומיים אח"כ ולאחר כחודש. בחגים ובניוזלטר, הצעות למבצעים וכד'.
צריך תוכנית של לשמור על קשר.
לאנשים זכרון קצר ולכן תוכנית של עד פעם ב6 שבועות יצירת קשר מאד יעילה.
הפק ניוזלטר- הוצאות היצור, ההפקה וההפצה מזעריות ומבצעות את העבודה
כתוב מאמרים ושגר אותם לאתרים המעניינים את קהל המטרה שלך. אם קשה לך לכתוב. תכתוב פעם בשנה ואחת לתקופה תשלח בדואר ישראל או במייל.
רב מסר – כתוב מאמר בהמשכים, או סדרת טיפים או אמרות ופתגמים ושגר אחת לתקופה לקהל המטרה שלך.
שלח גלויות וברכות – לימי הולדת, הזמנה לארועים או לשתף בארועים שארעו לך.
מצגת – התנדב להרצות במקום ציבורי או בהזדמנות מקצועית והזמן את המתעניינים
הפקת ארוע – סביב נושא והזמן את לקוחותיך ואת המתעניינים. כדי שהלקוחות הקיימים יתווכו, ימליצו ויסתובבו בשטח
צריך תוכנית של לשמור על קשר.
לאנשים זכרון קצר ולכן תוכנית של עד פעם ב6 שבועות יצירת קשר מאד יעילה.
הפק ניוזלטר- הוצאות היצור, ההפקה וההפצה מזעריות ומבצעות את העבודה
כתוב מאמרים ושגר אותם לאתרים המעניינים את קהל המטרה שלך. אם קשה לך לכתוב. תכתוב פעם בשנה ואחת לתקופה תשלח בדואר ישראל או במייל.
רב מסר – כתוב מאמר בהמשכים, או סדרת טיפים או אמרות ופתגמים ושגר אחת לתקופה לקהל המטרה שלך.
שלח גלויות וברכות – לימי הולדת, הזמנה לארועים או לשתף בארועים שארעו לך.
מצגת – התנדב להרצות במקום ציבורי או בהזדמנות מקצועית והזמן את המתעניינים
הפקת ארוע – סביב נושא והזמן את לקוחותיך ואת המתעניינים. כדי שהלקוחות הקיימים יתווכו, ימליצו ויסתובבו בשטח
העבר חומר המעניין את קהל המטרה שלך שקיבלת לאימייל. כגון ניוזלטר, תערוכה, מצגת, סרטון, מידע, מוצר או שירות מעניינים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה