רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום שבת, 13 בספטמבר 2008

נוסחה לשיווק מאמנים ויועצים

כשאתה מתחיל לעבוד לאחר שסיימת לימודיך או התמחותך אל תתחיל מפליירים ועלונים כי עליך להסתגל לחוש ולהרגיש את קהל המטרה שלך ובעיותיו. אז מה כן עובד? לפניך 10 הצעות:
תוכנית
הגדר את חוזקותיך, במה אתה טוב, מהן כישוריך, נסיונך, מיומונותיך, אם כבר עבדת עם לקוחות, מה מאפיין אותם? עם אילו מהם היו לך תוצאות מעולות? מהו הלקוח האידיאלי שלך? מה הבעיה שהוא מתמודד איתה ומהם הכלים השיטות והפתרונות שיש לך להעניק לו בכדי להתמודד איתה?
מצא את ה"כוורת" שלהם
נניח שקהל היעד שלך מודע לבעייתו ואתה מסוגל להעניק לו פתרונות ולהוביל אותו להצלחה. האם יש לקהל המטרה יום עיון, קונגרס, ועידה, כנס, אסיפה שתוכל לתפוס כמות גדולה ממנו? התוכל לקנות מאגר מידע שלו? אם התשובה שלילית, חפש קהל מטרה אחר או שתשנה את הצעתך.
הקשב ולמד
שוחח עם האנשים שאתה מעוניין לעבוד איתם, למד את שפתם, איך הם מתקשרים בעניין צרכיהם ובעיותיהם. בקש שיספרו לך מהן הפתרונות שהם מחפשים? מהי השיטה שהם מעדיפים ללמוד כדי לפתור את בעייתם ומצוקותיהם.
הגדר מסר שיווקי מגנטי
למד לתאר את מה שאתה מציע ב15 דקות ופחות. וודא שיש במסר שלך 3 דברים: למי אתה עוזר? מהי הבעיה? ומה פתרונותיך היחודיות. המסר אינו עליך אלא על קהל המטרה שלך. כשיש לך מסר ברור ומובן הכן את כרטיסי הביקור שלך עם פרטי ההתקשרות והצעה מושכת. כמו חוברת בחינם בפניה לאתר שלך. כך אתה לוכד את פרטיו של המתעניין.
צור כלי משיכה
כתוב מאמרים, דוחות המציגים את הקשיים והבעיות שקהל היעד מתמודד אתם. אם אתה חש שאתה לא מספיק בקיא בנושא, ראיין מספר מומחים.
בנה אתר בסיסי
פרטים ליצירת קשר אתך, המסר השיווקי שלך, מספר מאמרים, פירוט השירותים או המוצרים ומקום להחתים לקוחות על הניוזלטר שלך.
התחל ללמד
הצע קורסים וסדנאות בחינם וצור התעניינות סביב הנושא שאתה מתמקד בו באמונך או ביעוצך. כך אתה מפתח ומשפר את מיומנות ההדרכה שלך ויוצר טעימה משרותיך ואנשים מתחילים להכיר אותך.
עזור ל5-10 לקוחות
תן להם אימון או יעוץ בתעריף מוזל. זה עוזר לך להתחיל לקבל סיפורי הצלחה. התחל במנהג של גביית עדויות ומכתבי המלצה. אם קשה לך להגיע ללקוחות הראשוניים, דרוש מעצמך להעניק להם יותר יחס ותשומת לב ולהתמקד בהם ולא בכספם או בהמלצותיהם.
פתח תוכנית של סדרות לקבוצות משתתפים
תמכור חבילות של סדרת יעוצים או אימונים שיחייבו אותם לסדרת מפגשים. המפגשים הקבוצתיים יוזילו להם את המחירים ואתה תוכל להעניק להם תשלומים נוחים. מכאן תוכל לצמוח לפרויקטים גדולים יותר
המשך לשווק
נכון שיהיו לך הפניות והמלצות אבל חדש והתחדש כל הזמן..
לתוכנית שיווק בחינם הקש כאן

אין תגובות:

ארכיון הבלוג