רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום שבת, 13 בספטמבר 2008

כיצד למגנט לקוחות?

אתה מומחה ומבריק בתחומך. אך, למשוך לקוחות חדשים זאת אחת החולשות שלך. להלן מספר סיבות המונעות מהעסק שלך למלא את מלוא הפוטנציאל:
° שוק המטרה אינו ברור
° המסר דומה למתחרים ואינו מוגדר היטב
° מתייאשים מהר מנסיונות השיווק
° משקיעים המון בשיווק כשהעסק צולע וכשמתחיל לזוז מוותרים
° מחפשים לקוחות חדשים ולא משקיעים במאגר המידע הקיים לטפח את הלקוחות הקיימים, הנוטשים והרדומים

להלן 6 אבני דרך

בנה תוכנית שיווקית: אל תחשוש, זה לא כזה בומבסטי. פשוט הגדר את קהל המטרה שלך, הבעיות שלהם, התועלת והיתרון במוצר או בשירות שלך להם. מנה כ5 עד 10 דרכים בהן תחשף ותוכל למשוך פניות והפניות. רשום את כל הצעדים שעליך לבצע באופן יומי, שבועי, חודשי ואלץ בתאריכים ובהכנסה רצויה.

הגדר מסר מגנטי: לקוחות מעוניינים בכך שיש לך פתרון ומענה לבעייתם ומצוקתם. כשתתייחס לפתרון ולבעיה ימשכו אלייך הלקוחות כדבורים לדבש.

פתח כלים מושכים: שכח מעלונים, אתה צריך קידום מכירות שימשכו, יסקרנו ויניעו לפעולה. כמו תכנים, מאמרים, שיתנו דגימה וטעימה מהמוצר או השירות שלך

גוון חדש והתחדש כל הזמן ונתח את תוצאות הפניות עד שתבחר בדרך הנכונה למשוך את קהל המטרה שלך.

בצע מעקב, בדיקות הראו ש80% מהמכירות התבצעו לאחר הקשר ה5 . לכן יש לתת את המעקב כחלק מהשירות. תוך כדי הקניה, יום יומיים אח"כ ולאחר כחודש.

למד למכור ע"י שאלות כי זו הדרך הכי נכונה למכור והקונה אינו חש שאתה "דוחף" לו וחושב שההחלטה שלו בלבד.

אין תגובות:

ארכיון הבלוג