אתה מומחה ומבריק בתחומך. אך, למשוך לקוחות חדשים זאת אחת החולשות שלך. להלן מספר סיבות :
° שוק המטרה אינו ברור
° המסר שלך דומה למתחרים ואינו מוגדר היטב
° אתה מתייאש מהר מניסיונות השיווק
° משקיע המון בשיווק כשהעסק צולע וכשמתחיל לזוז מוותר
° מחפש לקוחות חדשים ולא משקיע במאגר המידע הקיים לטפח את הלקוחות הקיימים, הנוטשים והרדומים
להלן 7 צעדים איך לגייס לקוחות חדשים לעסק שלך.
בנה תוכנית שיווקית: אל תחשוש, זה לא כזה בומבסטי. פשוט הגדר את קהל המטרה שלך, הבעיות שלהם, התועלת והיתרון במוצר או בשירות שלך להם. מנה כ5 עד 10 דרכים בהן תחשף ותוכל למשוך פניות והפניות. רשום את כל הצעדים שעליך לבצע באופן יומי, שבועי, חודשי ואלץ בתאריכים ובהכנסה רצויה.
הגדר מסר מגנטי: לקוחות מעוניינים בפתרון ומענה לבעייתם ומצוקתם. כשתתייחס לכאבם ימשכו אלייך הלקוחות כדבורים לדבש.
פתח כלים מושכים: שכח מעלונים, אתה צריך מוצרים מקדמי מכירות שימשכו, יסקרנו ויניעו לפעולה. כמו תכנים, מאמרים, שיתנו דגימה וטעימה מהמוצר או השירות שלך.
גוון וחדש כל הזמן ונתח את תוצאות הפניות עד שתבחר בדרך הנכונה למשוך את קהל המטרה שלך.
בצע מעקב, בדיקות הראו ש80% מהמכירות התבצעו לאחר הקשר ה5 . לכן יש לתת את המעקב כחלק מהשירות. תוך כדי הקניה, יום יומיים אח"כ ולאחר כחודש.
למד למכור ע"י שאלות כי זו הדרך הכי נכונה למכור והקונה אינו חש שאתה "דוחף" לו וחושב שההחלטה שלו בלבד.
שיווק באינטרנט: בלוג, פורומים, תגובות, המלצות, רשתות חברתיות, ניוזלטר, קישורים, קישורים ממוממנים
° שוק המטרה אינו ברור
° המסר שלך דומה למתחרים ואינו מוגדר היטב
° אתה מתייאש מהר מניסיונות השיווק
° משקיע המון בשיווק כשהעסק צולע וכשמתחיל לזוז מוותר
° מחפש לקוחות חדשים ולא משקיע במאגר המידע הקיים לטפח את הלקוחות הקיימים, הנוטשים והרדומים
להלן 7 צעדים איך לגייס לקוחות חדשים לעסק שלך.
בנה תוכנית שיווקית: אל תחשוש, זה לא כזה בומבסטי. פשוט הגדר את קהל המטרה שלך, הבעיות שלהם, התועלת והיתרון במוצר או בשירות שלך להם. מנה כ5 עד 10 דרכים בהן תחשף ותוכל למשוך פניות והפניות. רשום את כל הצעדים שעליך לבצע באופן יומי, שבועי, חודשי ואלץ בתאריכים ובהכנסה רצויה.
הגדר מסר מגנטי: לקוחות מעוניינים בפתרון ומענה לבעייתם ומצוקתם. כשתתייחס לכאבם ימשכו אלייך הלקוחות כדבורים לדבש.
פתח כלים מושכים: שכח מעלונים, אתה צריך מוצרים מקדמי מכירות שימשכו, יסקרנו ויניעו לפעולה. כמו תכנים, מאמרים, שיתנו דגימה וטעימה מהמוצר או השירות שלך.
גוון וחדש כל הזמן ונתח את תוצאות הפניות עד שתבחר בדרך הנכונה למשוך את קהל המטרה שלך.
בצע מעקב, בדיקות הראו ש80% מהמכירות התבצעו לאחר הקשר ה5 . לכן יש לתת את המעקב כחלק מהשירות. תוך כדי הקניה, יום יומיים אח"כ ולאחר כחודש.
למד למכור ע"י שאלות כי זו הדרך הכי נכונה למכור והקונה אינו חש שאתה "דוחף" לו וחושב שההחלטה שלו בלבד.
שיווק באינטרנט: בלוג, פורומים, תגובות, המלצות, רשתות חברתיות, ניוזלטר, קישורים, קישורים ממוממנים
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה