רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום רביעי, 3 בספטמבר 2008

רשימת חומרים לפיתוח תדמית

לקוחות פוטנציאלים רעבים למידע ידע ודוגמאות. לכן info-product הם החכה שלך ללקוחות המטרה השוכרים אותך בגלל שאתה יודע איך כיצד ולמה ומפגין ידע ונסיון. לצערינו רק במכונית יש נסיעת מבחן . לשירותים שלנו אין. מוצרי מידע וידע ממחישים ומעניקים ללקוחות הפוטנציאלים נסיעת מבחן של הידע, הנסיון, המקוריות, היצירתיות, המומחיות שלנו.
כשאני אומרת info-product אני מתכוונת לרשימה הבאה:
מכתבים מלקוחות מרוצים
אוסף של תגובות, כרטיסי ביקור והוקרה מלקוחות
תצלומים של המשרד, הציוד והמוצרים שהחברה מציעה
תצלומים של משרדים, ציוד ומוצרים של לקוחות עיקריים.
תצלומים שלכם ושל העובדים שלכם
פרסים תעודות והמלצות
מאמרים שבהם מוזכר העסק
מאמרים שכתבתם וראו אור
עלון בן עמוד אחד המתאים למשלוח פקס
מאמרים שכתבתם וטרם פורסמו
קלטות וידיאו או אודיו רלבנטים
הכרזות או הודעות לעתונות על מוצרים חדשים שפורסמו
המודעה שלכם בדפי זהב
העתקים של כרזות שהופקו לצורך תערוכות ותצוגות
תשדירים ברדיו ובטלויזיה
רשימת ארגונים שאתם חברים בהם
קטלוגים של מוצרים שאתם משתמשים
עלונים, חוזרים או ידיעונים של העסק
אתר
ניוזלטר
דפי שאלות ותשובות
לוגו, סמל מסחרי, תווי תקן, עיצובים שהשתמשתם בהם
נייר מכתבים של החברה
הדו"ח השנתי של החברה, תשקיף
ידיעונים שאתם משתמשים בהם
סיסמת העסק, האני מאמין שלכם או מחויבותכם לשירות
הצעות של לקוחות ומכרזים
תוצאות של סקרים שקיימתם או אחרים
מכתבי שיווק שכתבתם ללקוחות
חומרים שפותחו ע"י הארגון שאתם חברים בו
מאמרים על מגמות המשפיעות על שוק היעד שלכם
פוסטרים, כרזות, חומרי תצוגה שנעשה בהם שימוש בתערוכות מקצועיות
התדמית שנוצרת:
מינוף – באמצעות השקעה קטנה של זמן, כסף ומאמץ אתה יכול לייצר רכוש מוחשי וממשי המעביר מסר מרשים ורציף אפילו כשאתה לא נמצא.
אמינות – קהל המטרה שלך מקבל מה שהוא מחפש: השכלה, למידה וידע
תדמיתיות – כשאתה מוכר את עצמך דרך שיתוף עצותיך, אין לך כאן תחושה שאתה מתנן, מתחנף או מושפל.
סמכותיות ומהימנות – תה נהפך למקור עצות, הצעות ופתרונות
הוצאות שיווק נמוכות – פונים אליך רק המתעניינים במוצריך ושרותיך.
חסכון בזמן – המוצרים שלך מדברים בעד עצמם וחוסכים שאלות מיותרות מהמתעניינים
בידול – אתה שונה מהמתחרים שלך המתחננים ללוקוחות ומוכנים לעשות הכל
מקבל המלצות והפניות – כך יכולים להפנות אליך לקוחות כי הכל ברור. אתה מוערך בעצותיך המועילות ובשמחתך לשתף אותם עם כולם.

להלן כמה דוגמאות לשימוש ב- Info-Products :
שליחת חומר ללקוחות פוטנציאלים שפגשנו או שוחחנו באקרעי או בפגישת נטוורקינג
לתת לכל לקוח חדש את החומר בכדי שיוכלו לדעת מהם השירותים שלנו
להעניק לשותפים עסקיים וללקוחות קיימים שיפיצו כמידע משלים שלהם כמו מאמר בתוך אתר שלהם או בניוזלטר שלהם
להעניק אותם כשעושים שיווק ישיר וזה מעלה את התוצאות הסטטיסטיות של דיוור ישיר.
למכור כמוצרים בפני עצמם

אין תגובות:

ארכיון הבלוג