רוצה לגייס לקוחות חדשים? להגדיל מכירות? לייצר הכנסה מהאתר?


הצוות של PUSH יסייע ויעזור לך לבצע ולהגיע לחשיפה מירבית ולהצלחה מיטבית:


קידום העסק דרך יעוץ ובניית אסטרטגיה ותוכנית שיווק. ניהול ושימור לקוחות ומציאת שיטתיות ושיטות עבודה.


שיווק באינטרנט- אימיילים, ניוזלטרים, אתרים, בלוגים, פורומים, קישורים ממומנים, שיתופי פעולה, רשתות חברתיות, תרגומים, מאמרים, רישום באינדקסים.


חשיפה לתודעה חדשה - מיתוג מיצוב ובידול תוכן בשילוב של תקשורת חזותית ושיווקית .



לפרטים בבקשה לפנות למייל eshivuk@gmail.com או 050-5286275

יום שני, 1 בספטמבר 2008

תהיה בלוגר

כלל מספר 1 בחשיפת העסק: בנה לך בלוג או מספר בלוגים .

בעיני הבלוג המקצועי הוא אתר הבית של האינטרנט החדש. זה המקום הראשון ליישם בו הבנות בנוגע לקהל יעד, פלח שוק, שפת תקשורת עסקית ותקשורת עם הלקוחות. אני מעדיפה אותו בהרבה על אתר בית מסורתי מכמה סיבות:
הרבה יותר קל ליצור בלוג. קיים מחקר איפה כדאי להקים בלוג.

אני ממליצה על גוגל https://www.blogger.com/signup.g כממשק ידידותי ב-3 שלבים קלים: צור חשבון , תן לבלוג שלך שם , בחר תבנית. זה בחינם ותוך כמה שעות עבודה יש לך שרת משלך עם בלוג פרטי שמותקן עליו. למי שמתקשה ומעוניין שאבנה עבורו בלוג בבקשה לשלוח אלי מייל או תגובה לפוסט זה.

הרבה יותר קל לתקשר בו. אנשים כותבים הערות, אתה עונה להם.
זה מאפשר שיחה בגובה העיניים. כיוון שהתקשורת נעשית ברשת ובאותו אתר זה מאפשר שיחה מקצועית גרידא לפני שעוברים לצד השיווקי ומנסים לסגור עסקה. לבלוג כתובת אינטרנט וכך יש לך חשיפה אינטרנטית.
הכנס את הקישור לכל מקום וכך תוכל לשווק ולפרסם את העסק לכל עבר. אל תשכח לשלוח לכל רשימת הכתובות שלך.

רשמו בפניכם את התאריך: יום הבלוג בכל שנה ב31 לאוגוסט.

ומה לך קורה כתוצאה מכך? אני מצרפת את כתבתו של הבלוגר ליאור לוין מאתר עוגיות:

איי פעם תהיתם לעצמכם מה למדתם ואיך השתנתם מכך שאתם מנהלים וכותבים בלוג? ישנם דברים שבלוגרים משתנים בהם כתוצאה מניהול בלוג, רובם חיובים אבל כמובן שיש גם שלילים. החלטתי לכתוב פוסט מקיף ומפורט על השינויים שחלים באנשים שמנהלים וכותבים בלוג.
להלן השינויים שחלים בבלוגר
1. אתה נהיה יותר איש מכירות
כל בלוגר הוא איש מכירות. הרי כולנו רוצים שיהיה לנו יותר קוראים וכולנו רוצים לספק את הקוראים שלנו עם תוכן מעניין. אני בספק אם יש בלוגרים שכותבים אך ורק לעצמם, כי אם כך היה הדבר אם היו יכולים לפתוח קובץ וורד ולכתוב לעצמם. לכן, הבלוגרים מוכרים את הבלוג שלהם. הם צריכים למכור לקוראים שהבלוג הוא מעניין, שווה את הזמן של הקורא, חושב, נקרא על ידי רבים, בעל משמעות, מבדר, משכיל, אינטליגנטי, ביקורתי ועוד. ככל שאת נכנס יותר לעולם הבלוגים אתה נהיה יותר ויותר איש מכירות. אתה מתחיל להתחבר עם בלוגרים אחרים על מנת שהם יקראו את הבלוג שלך. אתה מתחיל לנסות למצוא דרכים לעניין יותר את הקוראים שלך, לכתוב כותרות טובות יותר על מנת שיכנסו יותר אנשים, להגיב בבלוגים של אחרים על מנת שהם יכנסו אלייך ובכלל למצוא דרכים להביא לבלוג שלך יותר קוראים. לכן כל בלוגר הוא איש מכירות ולא רק זה, הוא גם נהיה טוב יותר עם הזמן.
2. אתה נהיה יותר חברותי
בלוג זה לא פלטפורמת תקשורת חד כיוונית. על מנת להצליח עם הבלוג שלך, ובכלל על מנת לכתוב בלוג אתה חייב לקיים תקשורת דו-כיוונית. אתה עם הקוראים. אתה רוצה שאנשים יגיבו בבלוג שלך, אתה רוצה שהם ישלחו לך איימליים. הרי אתה כותב בשביל לקבל פידבק על הדברים שאתה אומר. בעקבות כך אתה לומד להיות יותר חברותי על מנת להשיג תגובות ופידבקים מהקוראים שלך. עם הזמן אתה תמצא את עצמך רוצה יותר ויותר להתחבר עם אנשים (ראה כל המפגשי בלוגרים האלה.(
3. אתה מפתח מוסר עבודה
כשאתה מפתח מחשבה של בלוגר אתה נהיה הרבה יותר חרוץ ומוסר העבודה שלך משתפר. בוא נגיד שהיית באיזה אירוע או ראית איזה מקרה מעניין. אם אתה בלוגר אמיתי ואתה יודע שהסיפור יעניין, אתה תתישב על הכיסא ותתחיל לכתוב את הפוסט. בלוגרים שבתוך התעשייה זמן רב לקוחים את זה כמובן מאליו, אבל אני מכיר המון אנשים שאין להם את הכוח הנפשי פשוט לשבת ולכתוב מאמר מנקודת היצירה בהתחלה עד נקודת הסוף שבה אתה מרגיש שהפוסט שלך מוכן ויהיה מובן לקהל הקוראים. פעילות זאת דורשת הרבה מוסר עבודה והרבה כוח נפשי. במיוחד אלה מאיתנו שכותבים כמה פוסטים בשבוע. לעיתונאים זה קל, אבל לאנשים רגילים שצריכים להוציא את הרעיון שיש להם בראש וליצור ממנו מאמר מ-א’ עד ת’, זה קשה מאוד. כמו כן, אין מקום לחציי פוסטים בעולם הבלוגים. אני בטוח שאתם מכירים אנשים שאף פעם לא מסיימים דברים עד הסוף. בלוגר לומד ומלמד את עצמו לסיים דברים עד הסוף.
4. אתה נהיה יותר ממוקד
בלוגר טוב צריך להיות ממוקד. אפשר לראות שאין הרבה בלוגרים שכותבים גם על כדורגל, גם על בלט, גם תעשייה כבדה, גם על פוליטיקה, גם על עסקים וגם על צילום. בדרך כלל רוב הבלוגים הם על נושא אחד. תופעה שהתגברה לאחרונה זה שאנשים פותחים כמה בלוגים, אשר כל אחד בנושא אחר. בלוגרים מוצלחים כמו מייקל מטקראנצ’ כותבים רק על נושא אחד ( חדשות ). לכן רוב הבלוגרים יודעים שעל מנת להצליח לכותב בלוג כמו שצריך, נדרש ממך להיות ממוקד.
5. אתה נהיה יותר אסטרטגי
בלוגרים רבים מפתחים חשיבה אסטרטגית. לכתוב בלוג זה לא כמו לכתוב כמה מאמרים לעיתון, לכתוב ברכה למשפחה בחגים או זה אפילו לא כמו ליצור יצירות אומנות. כשאתה פותח בלוג אתה יודע שזה אתר אישי שלך ואתה מקווה שהוא הולך להישאר איתך זמן רב. כתוצאה מכך אתה מפתח חשיבה אסטרטגית על מנת להצליח עם הבלוג שלך לטווח ארוך. אתה חושב מתי לפרסם פוסט מסוים, איך לפרסם אותו למה לפרסם ועוד. לכתוב בלוג זה לא כמו לכתוב ליומן. פה אתה יודע שאנשים קוראים אותך ואתה חושב איך אתה יכול להוציא את המקסימום מהכתיבה שלך.

אין תגובות:

ארכיון הבלוג